Friday, May 15, 2015

GBOP Prudential by Zuhaimi Ibrahim

Assalamualaikum.



Alhamdulillah!! Sekali lagi Million Dollar Agency, Sar Group telah mengadakan GBOP atau pun 'Grand Business Opportunity Presentation' pada hujung bulan ini.

Apa ada pada GBOP tu?? 
'Grand Business Opportunity Presentation' adalah satu sesi penerangan secara besar-besaran mengenai bisnes Takaful di dalam industri insurans. Dimana dalam sesi ini juga anda berpeluang untuk berjumpa dan berkenalan dengan mereka yang mempunyai pengalaman dalam bidang Takaful. Sesi soal jawab juga akan berlangsung untuk memberikan lebih pendekatan kepada anda.

Siapakah yang akan memberi penerangan pada majlis tersebut?
Pada sesi kali ini, peserta amat bertuah kerana dapat mendengar penerangan dari salah seorang UM2 dari agensi kami, iaitu Zuhaimi Ibrahim yang sangat berjaya dan berkaliber. Beliau berusia diawal 30-an mempunyai pengalaman yang luas. Seorang bekas jurutera dari salah satu syarikat terkemuka di Malaysia dan merupakan graduan dari Tokyo University of Technology. Memilih bidang insuran/takaful sebagai titik tolak untuk membina pasukannya yang tersendiri. Kini, beliau mempunyai empayar yang besar dalam bidang takaful/insuran ini. Bermula daripada bawah seperti yang lain, mengorak langkah satu demi satu dalam mencapai kejayaan.

Apakah yang perlu dibawa?
Diri anda yang berminda segar dan lapang dada yang ingin tahu mengenai 'the beauty of Takaful'.

Adakah yuran dikenakan?
Jawapannya TIDAK sama sekali. Ianya adalah PERCUMA.

Bagaimana mahu menyertai GBOP ini?
Anda boleh menghubungi saya melalui talian/whatsapp untuk tempahan tempat duduk. Ianya adalah terhad.


Email : nurfahida.prubsntakaful@gmail.com
Facebook : Iyda Juhar
Telefon/ Whatsapp : +6010 401 2310


 


No comments:

Copyright to IYDA JUHAR
Designed by UMIESUEstudio 2015